eWallet Resort

Korištenjem medija za identifikaciju osigurana je kontrola pristupa, plaćanja usluga i sadržaja na jednostavan način za goste, bez potrebe stalnog nošenja novčanika što im omogućava siguran i opušten odmor.

Uprava i djelatnici hotela imaju detaljan uvid u sve aktivnosti gosta, njegovu potrošnju te mogućnost direktne komunikacije s gostom putem mobilne aplikacije.

Kontrola pristupa

eWallet resort

Bez gotovine

eWallet resort

Mobilna aplikacija

eWallet resort

Zašto eWallet Resort?

MOBILNA APLIKACIJA

Omogućuje direktnu komunikaciju s gostima putem obavijesti o svim novostima i aktualnim aktivnostima u hotelu. Gosti na brz i jednostavan način, u bilo kojem trenutku mogu doći do svježih informacija koje ih zanimaju.

Bez gotovine

eWallet resort

Narukvica s RFID čipom ili mobilno plaćanje pružaju gostima sasvim novo iskustvo i bezbrižan odmor, nema potrebe za nošenjem gotovine ili kreditnih kartica.

Povećanje prihoda

POVEĆANJE PRIHODA

Sustav služi kako bi se smanjili troškovi i omogućila kvalitetnija usluga. Iskustvo pokazuje da brži i jednostavniji proces naplate putem narukvica dovodi do povećanja prihoda i do 30%.

Kontrola usluga

eWallet resort kontrola usluga

Integriranim sustavom putem mobilne aplikacije i narukvice imate potpunu kontrolu nad zahtjevima gostiju počevši od kontrole prolaza, rezervacije usluga do same kontrole troškova.

Zadovoljstvo gosta

eWallet resort zadovoljstvo gosta

U hotelskom poslovanju zadovoljstvo gosta jedan je od najbitnijih ciljeva poslovanja, jer loša recenzija može biti presudna u izboru mjesta za odmor. Individualni pristup i personalizacija hotelske usluge postiže veliku prepoznatljivost.

Poznavanje gosta

eWallet resort poznavanje gosta

Mobilne aplikacije najbolji su način za približavanje gostima i upoznavanje njihovih navika. Integracija s narukvicama preko kojih se prati potrošnja i kontrola ulaza za razne sadržaje pruža mogućnost prikupljanja informacija o gostima.

Izvještaji u realnom vremenu

eWallet resort_Izvjestaji u realnom vremenu

U svakom trenutku dostupni su svi podaci o aktivnostima i potrošnji gosta. Napredni BI izvještajni sustav uz prikupljene podatke o gostima omogućuju jednostavno razumijevanje njihovih potreba i želja.

Povećanje produktivnosti osoblja

eWallet resort_produktivnost osoblja

Uvođenjem eWallet Resort sustava osoblje dobiva pravi alat za povećanje efikasnosti. Uvijek dostupna mobilna aplikacija omogućava bržu i pravovremenu reakciju te smanjuje vrijeme potrebno za obavljanje rutinskih poslova. Time zaposlenici postaju motiviraniji i odgovorniji jer shvaćaju važnost njihove uloge u cjelokupnoj organizaciji što dovodi do povećanja produktivnost zaposlenika.

Kako radi eWallet Resort?

  1. Prilikom prijave na recepciji gost dobiva medij za identifikaciju (narukvica, kartica, privjesak, naljepnica…), kod za instalaciju aplikacije i kod za aktivaciju.
  2. Prilikom aktivacije aplikacija se povezuje s hotelskim računom gosta.
  3. Gost prilikom plaćanja usluge koristi medij za identifikaciju.
  4. Medij za identifikaciju koristi se i za kontrolu prolaza (soba, restoran, SPA…).
  5. Gost kroz aplikaciju ima mogućnost pregleda svih transakcija, pregleda usluga koje hotel nudi i rezervacije termina za željenu uslugu.
  6. Prilikom odjave na recepciji gost dobiva obračun koji služi kao podloga za naplatu te sadrži popis svih usluga koje je konzumirao.

Mobilna aplikacija – usluga na dlanu

Omogućava direktnu komunikaciju s gostima ili posjetiteljima putem slanja obavijesti o novostima i posebnim ponudama. Mobilna aplikacija u potpunosti je brandirana prema zahtjevima klijenta.

EVIDENCIJA TROŠKOVA
KONTROLA PRISTUPA
DOBIVANJE OBAVIJESTI O SVIM DOGAĐANJIMA, PROMOCIJAMA UNUTAR HOTELA, RESORTA
REZERVACIJA USLUGA – SPA usluge, stol u restoranu, posluga u sobu, čišćenje sobe,…
KOMUNIKACIJA S RECEPCIJOM
KONTROLA NAD KORISNIČKIM RAČUNOM (OBITELJSKI RAČUN)
BRZA I JEDNOSTAVNA NAPLATA
NENOŠENJE GOTOVINE /KARTICA
KONTROLA PRISTUPA

eWallet Resort back office izvještaji u realnom vremenu

Napredni BI izvještajni sustav uz prikupljene podatke o gostima omogućuje jednostavno razumijevanje njihovih potreba i želja. Uvidom u konkretne podatke vrlo je jednostavno uočiti nepravilnosti i brzo ih ukloniti te osigurati da se gost osjeća važno i zadovoljno.

Back office sustav osigurava:

  1. detaljan uvid u sve aktivnosti gosta i njegovu potrošnju
  2. direktnu komunikaciju s gostom putem mobilne aplikacije
  3. suradnju s lokalnom zajednicom kroz marketinške aktivnosti
  4. jednostavno i brzo kreiranje izvještaja i statistika u realnom vremenu
  5. napredna BI analitika
  6. statistika korištenja usluga
  7. analiza prometa po grupama i kategorijama usluga
  8. integracija s postojećim PMS sustavima
  9. prilagodba i personalizacija aplikacije
mstart_eWallet_Resort_usluge

Zainteresirani ste za naša rješenja? Kontaktirajte nas.

KONTAKT