Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji. Više informacija potražite u Pravilima privatnosti.
Korištenjem medija za identifikaciju osigurana je kontrola pristupa, plaćanja usluga i sadržaja na jednostavan način za goste, bez potrebe stalnog
nošenja novčanika što im omogućava siguran i opušten odmor.
Uprava i djelatnici hotela imaju detaljan uvid u sve aktivnosti gosta, njegovu potrošnju te mogućnost direktne komunikacije s gostom putem mobilne
aplikacije.
Kontrola pristupa
Bez gotovine
Mobilna aplikacija
MOBILNA APLIKACIJA
Omogućuje direktnu komunikaciju s gostima putem obavijesti o svim novostima i aktualnim aktivnostima u hotelu. Gosti na brz i jednostavan način, u
bilo kojem trenutku mogu doći do svježih informacija koje ih zanimaju.
Bez gotovine
Narukvica s RFID čipom ili
mobilno plaćanje pružaju
gostima sasvim novo iskustvo i
bezbrižan odmor, nema potrebe
za nošenjem gotovine ili
kreditnih kartica.
Povećanje prihoda
Sustav služi kako bi se smanjili troškovi i omogućila kvalitetnija usluga. Iskustvo pokazuje da brži
i jednostavniji proces naplate
putem narukvica dovodi do povećanja prihoda i do 30%.
Kontrola usluga
Integriranim sustavom putem mobilne aplikacije i narukvice
imate potpunu kontrolu nad
zahtjevima gostiju počevši od
kontrole prolaza, rezervacije
usluga do same kontrole
troškova.
Zadovoljstvo gosta
U hotelskom poslovanju
zadovoljstvo gosta jedan je od
najbitnijih ciljeva poslovanja, jer
loša recenzija može biti
presudna u izboru mjesta za
odmor. Individualni pristup i
personalizacija hotelske usluge
postiže veliku prepoznatljivost.
Poznavanje gosta
Mobilne aplikacije najbolji su način za
približavanje gostima i upoznavanje njihovih
navika. Integracija s narukvicama preko kojih
se prati potrošnja i kontrola ulaza za razne
sadržaje pruža mogućnost prikupljanja
informacija o gostima.
Izvještaji u realnom vremenu
U svakom trenutku dostupni su svi podaci o aktivnostima i potrošnji gosta. Napredni BI izvještajni sustav uz prikupljene podatke o
gostima omogućuju jednostavno
razumijevanje njihovih potreba i želja.
Povećanje produktivnosti osoblja
Uvođenjem eWallet Resort sustava osoblje
dobiva pravi alat za povećanje efikasnosti.
Uvijek dostupna mobilna aplikacija
omogućava bržu i pravovremenu reakciju te
smanjuje vrijeme potrebno za obavljanje
rutinskih poslova. Time zaposlenici postaju
motiviraniji i odgovorniji jer shvaćaju važnost
njihove uloge u cjelokupnoj organizaciji što
dovodi do povećanja produktivnost
zaposlenika.
- Prilikom prijave na recepciji gost dobiva medij za identifikaciju (narukvica, kartica, privjesak, naljepnica…), kod za
instalaciju aplikacije i kod za aktivaciju. - Prilikom aktivacije aplikacija se povezuje s hotelskim računom gosta.
- Gost prilikom plaćanja usluge koristi medij za identifikaciju.
- Medij za identifikaciju koristi se i za kontrolu prolaza (soba, restoran, SPA…).
- Gost kroz aplikaciju ima mogućnost pregleda svih transakcija, pregleda usluga koje hotel nudi i rezervacije termina za željenu uslugu.
- Prilikom odjave na recepciji gost dobiva obračun koji služi kao podloga za naplatu te sadrži popis svih usluga koje je konzumirao.
Mobilna aplikacija – usluga na dlanu
Omogućava direktnu komunikaciju s gostima ili posjetiteljima putem slanja obavijesti o novostima i posebnim ponudama. Mobilna aplikacija u
potpunosti je brandirana prema zahtjevima klijenta.
EVIDENCIJA TROŠKOVA
KONTROLA PRISTUPA
DOBIVANJE OBAVIJESTI O SVIM DOGAĐANJIMA, PROMOCIJAMA
UNUTAR HOTELA, RESORTA
REZERVACIJA USLUGA – SPA usluge, stol u restoranu, posluga u sobu,
čišćenje sobe,…
KOMUNIKACIJA S RECEPCIJOM
KONTROLA NAD KORISNIČKIM RAČUNOM (OBITELJSKI RAČUN)
BRZA I JEDNOSTAVNA NAPLATA
NENOŠENJE GOTOVINE /KARTICA
KONTROLA PRISTUPA
Napredni BI izvještajni sustav uz prikupljene podatke o gostima omogućuje jednostavno razumijevanje njihovih potreba i želja. Uvidom u konkretne podatke
vrlo je jednostavno uočiti nepravilnosti i brzo ih ukloniti te osigurati da se gost osjeća važno i zadovoljno.
Back office sustav osigurava:
- detaljan uvid u sve aktivnosti gosta i njegovu potrošnju
- direktnu komunikaciju s gostom putem mobilne aplikacije
- suradnju s lokalnom zajednicom kroz marketinške aktivnosti
- jednostavno i brzo kreiranje izvještaja i statistika u realnom vremenu
- napredna BI analitika
- statistika korištenja usluga
- analiza prometa po grupama i kategorijama usluga
- integracija s postojećim PMS sustavima
- prilagodba i personalizacija aplikacije