EWALLET RESORT

Korištenjem medija za identifikaciju osigurana je kontrola pristupa, plaćanja usluga i sadržaja na jednostavan način za goste, bez potrebe stalnog
nošenja novčanika što im omogućava siguran i opušten odmor.

Uprava i djelatnici hotela imaju detaljan uvid u sve aktivnosti gosta, njegovu potrošnju te mogućnost direktne komunikacije s gostom putem mobilne
aplikacije.

Kontrola pristupa

eWallet resort

Bez gotovine

ewallet-resort_mStart_cashless-200x200

Mobilna aplikacija

eWallet resort

Zašto eWallet Resort?

MOBILNA APLIKACIJA

Omogućuje direktnu komunikaciju s gostima putem obavijesti o svim novostima i aktualnim aktivnostima u hotelu. Gosti na brz i jednostavan način, u
bilo kojem trenutku mogu doći do svježih informacija koje ih zanimaju.

Bez gotovine

ewallet-resort_mStart_cashless-150x150

Narukvica s RFID čipom ili
mobilno plaćanje pružaju
gostima sasvim novo iskustvo i
bezbrižan odmor, nema potrebe
za nošenjem gotovine ili
kreditnih kartica.

Povećanje prihoda

POVEĆANJE PRIHODA

Sustav služi kako bi se smanjili troškovi i omogućila kvalitetnija usluga. Iskustvo pokazuje da brži
i jednostavniji proces naplate
putem narukvica dovodi do povećanja prihoda i do 30%.

Kontrola usluga

eWallet resort kontrola usluga

Integriranim sustavom putem mobilne aplikacije i narukvice
imate potpunu kontrolu nad
zahtjevima gostiju počevši od
kontrole prolaza, rezervacije
usluga do same kontrole
troškova.

Zadovoljstvo gosta

eWallet resort zadovoljstvo gosta

U hotelskom poslovanju
zadovoljstvo gosta jedan je od
najbitnijih ciljeva poslovanja, jer
loša recenzija može biti
presudna u izboru mjesta za
odmor. Individualni pristup i
personalizacija hotelske usluge
postiže veliku prepoznatljivost.

Poznavanje gosta

eWallet resort poznavanje gosta

Mobilne aplikacije najbolji su način za
približavanje gostima i upoznavanje njihovih
navika. Integracija s narukvicama preko kojih
se prati potrošnja i kontrola ulaza za razne
sadržaje pruža mogućnost prikupljanja
informacija o gostima.

Izvještaji u realnom vremenu

eWallet resort_Izvjestaji u realnom vremenu

U svakom trenutku dostupni su svi podaci o aktivnostima i potrošnji gosta. Napredni BI izvještajni sustav uz prikupljene podatke o
gostima omogućuju jednostavno
razumijevanje njihovih potreba i želja.

Povećanje produktivnosti osoblja

eWallet resort_produktivnost osoblja

Uvođenjem eWallet Resort sustava osoblje
dobiva pravi alat za povećanje efikasnosti.
Uvijek dostupna mobilna aplikacija
omogućava bržu i pravovremenu reakciju te
smanjuje vrijeme potrebno za obavljanje
rutinskih poslova. Time zaposlenici postaju
motiviraniji i odgovorniji jer shvaćaju važnost
njihove uloge u cjelokupnoj organizaciji što
dovodi do povećanja produktivnost
zaposlenika.

KAKO RADI EWALLET RESORT?

  1. Prilikom prijave na recepciji gost dobiva medij za identifikaciju (narukvica, kartica, privjesak, naljepnica…), kod za
    instalaciju aplikacije i kod za aktivaciju.
  2. Prilikom aktivacije aplikacija se povezuje s hotelskim računom gosta.
  3. Gost prilikom plaćanja usluge koristi medij za identifikaciju.
  4. Medij za identifikaciju koristi se i za kontrolu prolaza (soba, restoran, SPA…).
  5. Gost kroz aplikaciju ima mogućnost pregleda svih transakcija, pregleda usluga koje hotel nudi i rezervacije termina za željenu uslugu.
  6. Prilikom odjave na recepciji gost dobiva obračun koji služi kao podloga za naplatu te sadrži popis svih usluga koje je konzumirao.

Mobilna aplikacija – usluga na dlanu

Omogućava direktnu komunikaciju s gostima ili posjetiteljima putem slanja obavijesti o novostima i posebnim ponudama. Mobilna aplikacija u
potpunosti je brandirana prema zahtjevima klijenta.

EVIDENCIJA TROŠKOVA
KONTROLA PRISTUPA
DOBIVANJE OBAVIJESTI O SVIM DOGAĐANJIMA, PROMOCIJAMA
UNUTAR HOTELA, RESORTA
REZERVACIJA USLUGA – SPA usluge, stol u restoranu, posluga u sobu,
čišćenje sobe,…
KOMUNIKACIJA S RECEPCIJOM
KONTROLA NAD KORISNIČKIM RAČUNOM (OBITELJSKI RAČUN)
BRZA I JEDNOSTAVNA NAPLATA
NENOŠENJE GOTOVINE /KARTICA
KONTROLA PRISTUPA

EWALLET RESORT BACK OFFICE IZVJEŠTAJI
U REALNOM VREMENU

Napredni BI izvještajni sustav uz prikupljene podatke o gostima omogućuje jednostavno razumijevanje njihovih potreba i želja. Uvidom u konkretne podatke
vrlo je jednostavno uočiti nepravilnosti i brzo ih ukloniti te osigurati da se gost osjeća važno i zadovoljno.

Back office sustav osigurava:

  1. detaljan uvid u sve aktivnosti gosta i njegovu potrošnju
  2. direktnu komunikaciju s gostom putem mobilne aplikacije
  3. suradnju s lokalnom zajednicom kroz marketinške aktivnosti
  4. jednostavno i brzo kreiranje izvještaja i statistika u realnom vremenu
  5. napredna BI analitika
  6. statistika korištenja usluga
  7. analiza prometa po grupama i kategorijama usluga
  8. integracija s postojećim PMS sustavima
  9. prilagodba i personalizacija aplikacije
mstart_eWallet_Resort_usluge

Zainteresirani ste za naša rješenja? Kontaktirajte nas.

KONTAKT